Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Το παράδειγμα των Μικελ

Φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Κι έχουν πάντα κόσμο, ακόμη και στις 10 το βράδυ και μάλιστα όχι σε σημεία που σταματάει εύκολα να πιει κάποιος καφέ. Οπως είναι για παράδειγμα το κατάστημα στη συμβολή της Κατεχάκη με τη Μεσογείων, το οποίο μάλιστα δεν βρίσκεται στην πλευρά της εισόδου στον σταθμό του μετρό. Ο λόγος για την εκ Λαρίσης ορμώμενη εταιρεία Mikel που δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καταστημάτων καφέ, εταιρεία για την οποία χθες αφιέρωσε χώρο ακόμη και το γνωστό αμερικανικό επιχειρηματικό περιοδικό Forbes. Συνέχεια...

2 σχόλια:

  1. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΦΕ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΑ ΡΕΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.
    Ο ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ ΜΑΓΚΑΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΔΥΟ ΔΥΟ ΕΥΡΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για αρχή, σίγουρα η επιτυχία της επιχείρησης δεν βασίζεται στο οτι πηγαίνουν για κάφε εκεί οι εργαζόμενοι. Λόγω δουλειάς, κάθε φορά που κάθομαι σε Μικελ, παρατηρώ τον κόσμο που μπαινοβγαίνει (συνήθως για πακέτο) και είναι όλων των ηλικιών και όλων των τάξεων. Έχω δει απο κοστουμάτους μέχρι Ρομα που πουλούσε καρπούζια. Το αν είναι επικερδής επένδυση σαν franchise δεν το γνωρίζω, εγώ κρίνω την επιτυχία της μητρικής εταιρείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή